دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

سرچ ویندوز

به استیصال رسیده ام.
بدجوری این ویروس رفته روی مخم.
البته مطمئن نیستم ویروس باشد. سرچ ویندوز کلا از کار افتاده. کسی میداند مشکل از کجاست؟ تمام گزینه ها را هم چک کرده ام. از سرویس ویندوز سرچ که اتوماتیک باشد و استارت شده باشد، تا فعال بودن سرچ از ویندوز فیچرز و تیک خوردن ایندکس سرچ درایوها و...
هزار جور هم توی اینترنت سرچ کرده ام. هیچ مشکل مشابهی حتی پیدا نکرده ام. یعنی هیچ احدالناسی قبل از من به این مشکل برنخورده؟
اصلا به خاطر همین مشکل مجبور شدم ویندوز را عوض کنم. در یک اقدام انتحاری ویندوز و 105 تا برنامه ای که قبلا رویش بود، را دوباره ریختم.
 اما هنوز دو سه روز نگذشته و سرحال نیمده بود که دوباره اینطور شد. یکهو شد. نمیدانم از کجاست. یک حسی به من میگوید ویروس است. اما این دیگر چه جور ویروس کوفتی است که هیچ آنتی ویروسی تشخیصش نمیدهد و روی هیچ پی سی دیگری هم اثر نمی کند؟ آیا کسی با من پدرکشتگی دارد؟ آیا یکی از شما دوستان این ویروس را به جانم انداخته و با من سرشوخی دارد؟ آیا بیل گیتس با من شوخی دارد؟ آیا تیم مایکروسافت دارد روی کامپیوتر من این آزمایش سخیف را انجام میدهد؟ سرانجام چه کسی قربانی این حادثه است؟ آیا جک کشته می شود؟ آیا جنیفر به خانه خود بازمی گردد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
786 شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 12:43 http://786fa.blogfa.com

الهی استیصال از ما دور باد!
راه ویروس به مخمان کور باد!
این دستگاه و ویندوز آن معمور باد!
به حق این اقدام انتحاری و 105 برنامه دوباره منصوب، سرچ ویندوز این محترمه منصور باد!

شاید بیوزفولد:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-files/windows-7-search-doesnt-work/c5e258e4-323a-40f2-b893-5c25b8dace0c

با تشکر
چایی رو بیارید. (‌ خنده ملایم مطبوع )

786 شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 12:46 http://786fa.blogfa.com

اوه !
در ضمن یادم رفت بگم،
میکروسافت خجالت بکش،‌
بیل کیتس حیا کن،‌
جنیفر نگران شدیم!‌ زودتر زنگ بزن،‌ 09122...

نجوا سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:32

چه اتفاقاتی سر شما میاید.
این که ناشناخته ست و حل نمیشود، آن هم با نصب دوباره!
البته همت تان را سپاس برای نصب 105!!! برنامه!
ما که عرضه ش (؟) نداریم
بعدم لپ تاپ اخوی رو ویروسی کردم، داغوووون.
هی پیغام میده بیا آنتی ویروس مون رو بخر، باید بخری و ال و بل، بعد هم یهو خودش ریستارت میکنه، لعنتی.
منم که مثل شما تخصص ندارم، همین جور گذاشتم ش، مواظبم یه وقت اخوی نره سراغش که بفهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد