دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

کار کار خودت است حضرت سلطان!




نسخه‎ام را بپیچ، حضرت طبیب!
​​

اگر سقم و مرض ابتلا نبودم، اینجا اقامتم نبود.
به هزار امید، این دل علیل، گره زده‎ام به  دریچه‎های مشبک زرّین‎ت. شاید شفا بگیرد برود رد کارش.
من که قطع امید کرده‌امش. کار کار خودت است حضرت سلطان!


از آن نگاه های نافذ صیقل‎ده که بکنی حساب کار دستش می‎آید. پای لنگ برمی‎دارد و دست به سینه، سر به راه می‎شود.
این دل چموش، به هزار زحمت آورده‎ام اینجا به بند کشیده‎ام تا تو رامش کنی....


خلاصه کنم. پای این تذکره را خودت امضا کردی. استعلاج این لاعلاج هم ناگزیر پای خودت. من اگر جایی به جز اینجا و راهی به جز زل زدن به این گنبد طلا برایم مانده بود، این همه بلاد طی نمی‎کردم تا رسیدن پایین پایت، حضرت غریب!



ناجور احاطه کرده این لاکردار را درد و غم. جور کن احوالاتم به آنجور که میدانی، حضرت‌ کریم!



نظرات 7 + ارسال نظر
اخمو دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:48

آمین.
التماس دعا. زیارت قبول. حاجت روا بشی انشالله.

ممنونم :)

حسین سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 14:42 http://www.shokrzadeh.ir

مدت ها بود آدرس بلاگتون رو گم کرده بودم... امروز از زیر خروارها آرشیو پیداش کردم دیدم آخرین نوشته در دو شنبه 26 آذر 1386 بوده !!!!!!

بعد فهمیدم که ... خودتون میدونید که چی بوده جریان

بعد دوباره رفتم زیر خروارها آرشیو بازم گشتم و رسیدم به این صفحه :) که ظاهرا اوضاع آپدیتش داره بهتر از سابق میشه.

موتوشککرم.

شما اسپند دود کنید به همین منوال بمونه. فقط دودش تو چشمتون نره. دست شما درد نکنه.

دهلیز پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 11:46 http://www.harimekhalvatependar.mihanblog.com

و آتش در نیستانی فتاد سوخت...

تک نویسی شنبه 14 تیر 1393 ساعت 05:03

ثروتمندی ؟

http://taknevisi.blog.ir/post/77

نع.

بحبوحه!! شنبه 21 تیر 1393 ساعت 01:21

.

.

اخمو یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 09:56

دلم به شدت گرفته ست. اومدم این دعاها و درد دل هات رو خوندم دیدم خیلی مناسب حال منه.
قطعا کار کار خود حضرته فقط.

از خدا که پنهون نیست، از شما هم پنهون نباشه، خودمم دلم میگیره میام میشینم اینو میخونم. یا همون حالتی که خیره و دل شکسته، جلوی ایوان طلا زبان حال نوشته بودم.

حمید سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 09:47 http://yahamid.blogfa.com

تقبل الله. قسمت بشه ایشاللا. همیشه. این زیارات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد