دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

اتحاد به نفس!


1. چند وقت پیش وقتی خانم ک. پرسید: می توانی کامپیوترهای اینجا را لـَن بکنی یا نه؟ در حالی که سعی میکردم بلاهتم را پنهان کنم گفتم: لن؟! پووووف! البته که بلدم! و این در حالی بود که به عمرم چند تا کامپپیوتر را لن نکرده بودم!
چند روز پیش رفتم و ناباورانه عرض نیم ساعت همه چیزش را رو به راه کردم!
یاد جمله ی کتاب «جادوی فکر بزرگ» افتادم که گفته بود: وقتی کاری را بلد نیستی ادعا کن که یک حرفه ای تمام عیار هستی. آن وقت است که به بهترین نحو ممکن آن را انجام خواهی داد. جیدّن جالب نیست؟!

 

2. مدتی است که با آفیس دو هزار و هفت آشتی کرده ام. کم کم دارم می فهمم که چه شاهکاریست. بارزترین ویژگی اش این است که بر خلاف آفیس دو هزار و سه، کانسِـپـچوال کـتـگـُرایز شده! وان نـُت را که دیگر نگو. به قول آن استاد غلوّنما، خداست!


3. این عکس از جلوبندی یک ماشین دربه داغان نیست! عکس یک فروند دستگاه کپی است که  فشار کپی ِ جزوه در آخر ترم به این روزش در آورده!


 

دل روده دستگاه کپی

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید شنبه 1 تیر 1387 ساعت 12:07 http://yahamid.blogfa.com

عنوان جالبیه.
جیددددددن جالبه!
آفیس ۲۰۰۷جالبه.
لن جالبه.
پوووووف جالبه.
بلاهت هم جالبه. بهشون سلام برسونید.

وان نت رو جا انداختین!
همگی سلام رسوندن خدمتتون.

رها شنبه 1 تیر 1387 ساعت 17:17

ای امان از آن آخر ترم ....

بستگی داره آخر کدوم ترم؟ D:

شتری شنبه 1 تیر 1387 ساعت 23:50

الکی اسم جادوی فکر بزرگ رو نیاااااااااار ... این جوری بودن رو از خودم یاد گرفتی ، اعتراف کن که از من یاد گرفتی ، اعتراف کنننننننننننننننننن

خوشحالم که کمال هم نشین روت اثر گذاشت بالاخره :)

آره... باید اعتراف کنم از تو یاد گرفتم... آره همین تو! درسهای زندگی رو تو به من آموختی! همین تو!!! و الا کی بیکاره بیاد به من درس زندگی یاد بده هان؟! نه جون من تو بگو! همین تو !!!!
ولی انصافا شما استاد مایید. ما کجا شما کجا؟!

شتری شنبه 1 تیر 1387 ساعت 23:51

می گم به خانم ک. می گفتی : نمی خوای برات freeBSD نصب کنیم :P

اتفاقا یه لحظه مور مورم شد اینو بگما !

مهندس زهرا دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 14:42 http://engineers.blogfa.com

۱.منم ادعا کردم یه راننده قهار هستم.!
علی الحساب طی ۴۸ ساعت اخیر یک موش بینوا رو زیرکردم.!!!
فکر کنم همین جری خودمون بود.!
خدا بیامرزدش....

۲.مگه نمره پروژتو مفتی مفتی نگفتی مهندس جان.!
پس به دستگاه کپی جزوات پایان ترم دیگه چی کار داری؟؟

۳.گود لاک دی یر.!!

1. جری؟؟؟ اون رو که من له کرده بودم! فکر کنم دادشش بوده. میگن خیلی شبیه مرحوم جری بوده!!
۲. من باید از تمام سوراخ سنبه های دانشگاه عکس بگیرم و اینم ربطی به نمره پروژه نداره. مفهومه؟
۳.گود خودت لاک عزیزم!!

مهندس زهرا دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 14:43

واااااااااااااااااااای.

کلی ذوق کردم که این تایید رو برداشته بودی.!
دمت جیلیزو ویلیز.!

یکی طلبت مهندس جان!!

تایید نظرات جهت پر کردن جای خالی کامنت خصوصی در بلاگ اسکای بود. و الا منم خوشم نمیومد ازش به جان تو!

ماه کویر دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 18:48

قیافه من هم الان به قول یه بابا : خییییییییییییییییلی جالبه!
کاش می شد با لحجش بنویسم

کانسِـپـچوال کـتـگـُرایز چی چی بیده ؟
یعنی این آفیست! ۲۰۰۷ چش شده هان ؟ مرز بدی که نگرفته خدای نکرده !
من زیاد توش مشخ می نویسم ها:))

نه مرض لاعلاجی نیست. دعاش کنین حالا فعلا !

رها سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 12:17

از بدی های بلاگ اسکای یکی همین که گل و بلبل ندارد

حالا ما چه جوری خشک و خالی تبریک عرض کنیم ؟!

خوب بلاگفا هم بلبل نداره!!!
البته اینطور که در گوش من گفتن قراره راه اندازی بشه. فعلا آزمایشی هست.

حمید سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 11:50 http://yahamid.blogfa.com

به به چه بلبلانی! بلاگ اسکای هم از کلاس داشتن خارج شد!!!

البته خیلی وقت بود خارج شده بود. من یه مقدار منگول بودم که تا الان نتونسته بودم فعالش کنم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 11:51

یادم رفت:

بعله! لذت ببرید از این همه تنوع!!!!

حمید سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 11:52 http://yahamid.blogfa.com

ادامه:

این شکلک منو یاد یه شخصیت کارتونی میندازه،‌حالا کی، یادم نمیاد!

حمید شنبه 15 تیر 1387 ساعت 11:07 http://yahamid.blogfa.com

به قول مردهزارچهره:
خودمممم؟ خودتون؟ خودشون؟

همون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد