دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

نیو پراجکت!

دقیقا از همان لحظه ای که فکر کردم استعفا کار خودش را میکند و حالا نوبت تجربه یک زندگی با آرامش و بی دغدغه است و انجام تمام کارهای عقب مانده ای که  همیشه میخواستم روزی با خیال آسوده بروم سراغشان... هیچ. میخواستی چه بشود. آن یکی شرکت زنگ زد و من هم عین گراز قبول کردم. حالا ممکن است صفت قبول کردن در گراز مشهود نباشد. اما در هر صورت حس یک گراز خام را داشتم که عین کانگورو پشت پا میزند به تمام آمال و آرزوهایش. حتی اگر کانگورو هم پشت پا زدن بلد نباشد.  

 

بگذریم. البته یک ماهی نفس کشیدم. رفتم سراغ یکی دو پروژه عقب مانده زندگیم. که یکیش رانندگی بود. و چند تای دیگر. اما به جاهای خوبش که داشت میرسید این کار جدید پیش آمد. متوسط روزی 10 - 11 ساعت پشت کامپیوتر بودم. شبها خسته و دیروقت می رسیدم. حس کردم افتاده ام توی یک چرخ دنده ای که نمی ایستد. رفتم باشگاه ثبت نام کردم که اقلا روزی دوساعت ورزش، روغن کاریم کند. بهتر شدم.  

 

کلا تجربه خوبی بود و هست. اما دل خوش کرده ام به محدود بودنش. توی سراشیبی افتاده ولی هنوز تمام نشده. دارد کش می آید. گفته بود شش ماه. وارد ماه هفتم شده ایم ولی چشمم آب نمیخورد زودتر از دو ماه دیگر تمام شود. 

 

فقط دارم دعا میکنم قبل از آنکه انگیزه هایم تمام شود پروژه تمام شود. 

این بود توجیهات من برای نبودن. 

نظرات 7 + ارسال نظر
فارلی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 15:50

خیلی با مزه گفتی.
ایشالا چرخ زندگیت همیشه خوب بچرخه :)
منم که فعلا تو ابرا سیر کنم جام بهتره !!!

بهله. شما همین که از افتخار میدین از ابرا میاین پایین به ما سر میزنین باعث افتخاره !

فسقلی!! دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 17:59 http://silent63.blogfa.com

به به.... خوشحالیم که هنوز نفس می کشبد استاد!!!

نتیجه اخلاقی این داستان این است که ۲ ماه دیگر که این پراجکت!! به اتمام می رسد با یک حرکت زیبای گرازی دیگر وارد یک نیوپراجکت دیگر می شوید!!

ینی یه حرف حساب تو زندگیت نزده باشی این یکیو خوب اومدیااا. اونوخ جالبیش اینه که درس عبرتم نمیشه باز برام!!

786 دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 19:28 http://786fa.blogfa.com

توجیهات Accepted just for this time!
To be not repeated again! accepted ?

سجاد جمعه 7 مهر 1391 ساعت 17:03 http://delltang.persianblog.ir

گذاشتی رفتی پی خوش گذرونیت الان برگشتی که چی؟ این پروژه ک میگی درباره ی باغ وحشی چیزیه نه؟

هاااا خوب فهمیدی موضوع پروژه رو. واقعا امیدوار شدم. خیلی جای احسنت داره. باریک. باریک

حمید چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 01:18 http://yahamid.blogfa.com

دعاکنید. خوبه. بلکه مستجاب شد.

چشم. شیخنا، شما هم دعامون کنید. خوبه. مستجاب میشه.

اخمو چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 16:16

پس تو هم؟ آخه من هم! البته نه از نوع پراجکت علمی! پراجکت های مرتبط با اسباب کشی و گرفتاری های زندگی و سلامتی تهدید شده. (نگران نشو. مشکل دیسک کمر و دیسک گردن بود.)
یعنی بزرگسالی و میانسالی همه آدمها همینطوریه؟!
الهی صدهزار بار شکرت!

عه عه عه چرا آخه؟ د خوب مواظب باشین. ما یه اخمو که در کل وب بیشتر نداریم! الهی که سلامتی و شادی و از این چیزا باشه همیشه تو زندگیتون.

تیله جمعه 21 مهر 1391 ساعت 20:24

پس زنده ای!!!!

هااااااااااااا صدام میاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد