دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

برف

عاشق برفم!

عاشق همین تکه های سفیدی که صبورانه از آن بالا پایین می آیند و  محو می شوند در سفیدی یکدست.

هر چقدر هم دلتنگ باشم، عمیق ترین نقطه دلم را قلقلک می دهد!








پ.ن.1:

این حس سرزندگی و اشتیاقی که برف می دهد را در خیلی ها دیده ام، ناخودآگاه.

پ.ن.2:

یکی میگفت، ذاتش را اینطور آفریده خدا، شاید برای روزهای سرد زمستان که آدم را کسل و افسرده می کند. 

پ.ن.3:

فکر کنم اگر خرس هم بودم بی خیال خواب زمستانی می شدم، بلند میشدم میرفتم برف بازی!



نظرات 13 + ارسال نظر
تیله جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 00:03

سلام رفیق!
همه‌ی پستاتو باهم خوندم، ای لنگ دراز! ای استاد!
حالا چرا مدار منطقی؟!!! مدار صفردرجه گزینه بهتری نبود استاد؟! درس که بدی تازه میفهمی... اصلا بذار خودت مزه شیرینی تلخشو بچشی
بابا لنگ دراز انگار حق پدری زیادی به گردن همه ما داره، حرفاش همیشه به دل میشینه(جودی و بابا نداره دیگه، به این میگن وحدت عاشق و معشوق نه؟! ما که همچنان در کثرتیم البته نون گندمو دست مردم دیدیم ها! )

علیک رفیق!
آره اتفاقا تازه داشتم میفهمیدم فلسفه وجودی این مطالب چی بوده وقتی میخوندم ، کلی هیجان زده شده بودم!
خوب شد گفتی کثرت... چندوقت پیش غیبتت کردیم خنک شدیم با حوریه!! سر جریان همین نون گندم و اینا

نرگس خانوم جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 15:12

بسلامتی از خواب زمستونی درومدی بعداز مدتها پست گذاشتی؟‏!‏

من خیلی وقته از خواب غفلت درومدم خواهر

نجوا جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 22:51 http://najvaye-man.blogfa.com

و ابر، ملافه های سفیدش را
میکِشد بر دشت...
و دشت، پوشیده از برف، مملو زیبایی...


این چندروزی که سرد بود و هیچی نبود، هی میگفتم، لااقل یه برفی بیاد که آدم یه حسی داشته باشه!

آره والا! متن از خودت بود؟

فسقلی!! دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 16:07 http://silent63.blogfa.com

آدم برفی هم ساختی؟؟!!

با شاگردانت استاد؟!!

فارلی پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 22:50 http://f-h.blogsky.com

تهران زندگی میکنی ؟ یادمه بچه که بودم با برادرم داشتم برف بازی میکردم دختر همسایه مون که اونموقع راهنمایی بود اومد یکم از روی برف برداشت و خورد ! خیلی برام عجیب بود این کارش، ندیده بودم تاحالا! بهم گفت برف رو با مربا هم میخوره و خیلی تعریف میکرد که چقدر میچسبه !!
الان این برفی که توی این عکس میبینم خیلی هوس انگیزه واسه بازی و خوردن و غلت زدن توش ! به به ! :)

سجاد دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 01:52 http://delltang.persianblog.ir

اصن ببینم یعنی چی! تنها تنها!
آلو!
اصن این برفه هم که عکسشو انداختی مثه خامه میمونه! منم خاطره زیاد دارم از برف نمیگم حال کنی
بعدشم یهو تصمیم گرفتیو بعله رو هم گفتی و رفتین پشت کوهو! اصن انگار نه انگار به 4تا وب دورو ور یه خبری بدیم!
بعدشم همین جوری نمیشه که!
یادته فکر کنم ده سال پیش بوداااا!
اصن بود ک بود وبلاگ نویسی هم مگه خاطرات داره شورشو درآوردی!
پس خودت خوبی؟

سجاد پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 20:48

بعله خودم میدونم کامنت دونیم از کار افتاده!
وقتی اومدم اینجا اشک تو چشام حلقه زد باورم نمیشه که اینقدر بزرگ شده باشی که بشی ناظم دانشگاه.

786 یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 12:54 http://786fa.blogfa.com

برف را باید زندگی کرد!

با برف باید آرام بارید،
با برف باید آرام رنگ باخت،
با برف باید آرام سفید شد،
با برف باید آرام خنک شد،
با برف باید آرام خوابید،
با برف باید آرام ذوب شد،
با برف باید آرام شد،

but i have seen the peoples that strike each others hearts in snow! like that poem :

چتر ها را باید بست .
زیر برف باید رفت.
فکر را خاطره را زیر برف باید برد
با هم اویی که همرنگ است زیر برف باید رفت
عشق را توی برف باید جست .
روی برف باید با ... خوابید .
توی برف باید بازی کرد.
زیر برف باید چیز نوشت .
حرف زد ، گل یخ کاشت .
زندگی برفی شدن پی در پی
زندگی برف بازی در پارک برفی امروز است...
روی برفها برویم
و بیاندازیم به یکدیگر کلمات شیرین برفی
و نترسیم از پارکبان! ...

سجاد شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 00:43 http://delltang.persianbolg.ir

استاد سلامو استاد تورو خدا تو نمرتون تجدید نظر کنید.
من شاغلم و اینو بیفتم یه ترم به سنواتم اضافه میشه.
نامزدم دارم که قول و قرار ازداجمون برای بعد از فارغ التحصیلیمونه
استاد خواهش میکنم من کلی هم مقاله دادم!!! برین بپرسین
من مطمینم که پاس میشدم! حتما اشتباه شده!
.
.
.

فارلی چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 10:50

سلام :) عیدت مبارک باشه ایشالا که سال خوبی داشته باشی

رها یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:17 http://www.freed.blogfa.com

سلام بانو

سال نو مبارک

فارلی دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 15:57

کجایی تو دختر؟ شیش ماهه نیستی. حالت خوبه ؟

فسقلی!! سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 21:36 http://silent63.blogfa.com

اوا!!! کجایی پس مهندس؟!!!

---
اطلاعیه فوری!!
یک عدد آلوچه از بهمن ماه ۹۰ از وب خارچ شده و تا کنون به وب مراجعه نکرده است.
از دوستانی که هر گونه اطلاعی از وی دارند خواهش میشود اطلاع دهند و جهانی را از نگراتی نجات دهند!!!
به یابنده مژدگانی داده نمی شود!!! برای رضای خدا کار کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد