دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

چند تا درس برای خودم

1. اینکه همیشه یه سری چیزا هست که نمیدونی. پس هیچ وقت نباید زود قضاوت کنی.


2. اینکه به انسان بودن بقیه احترام بذاری. حتی اگه مزخرف ترین عقاید رو برای تو شرح میدن.


3. اینکه غرق روزمرگی نشی. غرق عادت نشی. به هیچ چیز عادت نکنی. به بوییدن عادت نکنی. وقتی یه گل میبینی انگار بار اولیه که میبینی. با تمام وجود بوش کنی. به دیدن عادت نکنی. دیدن چیزایی که برات لذت داره. به شنیدن عادت نکنی. شنیدن چیزایی که کیف میکنی باهاشون. به حس کردن عادت نکنی. به آسمون عادت نکنی. به زمین عادت نکنی. به راه رفتن عادت نکنی. به هیچ چیز، حتی به لذت نفس کشیدن عادت نکنی...


4. اینکه زندگی نباید بگذره. بلکه باید زندگی کنی. اونجور که میخوای بگذرونیش. اونجور که میخوای بسازیش. عمر زود میگذره. جوونی هم. 


4. اینکه بدونی چی میخوای.



نظرات 5 + ارسال نظر
یک پزشک چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 13:05 http://www.dideha.blogfa.com

سلام.
چطوری آلوچه جان؟ بعد از هزار سال بالاخره سعی کردی بنویسی... پس زنده ای!
ببین من چقد بزرگ شدم! دکتر شدم! کار میکنم! پول در میارم! باورت میشه ؟؟..... ولی .. آدم نشدم...
دلم ماه رمضون می خواد...

تیله یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 13:34

۵. سوپ و کوکو و قورمه سبزی و سالاد و حلوا و چای و شیرمال و پنیر و گردو و ترشی و فیسبوک و چای و میوه و عکس و همه چی وقت کنار یه دوست قدیمی باشی یه طعم دیگه ای داره...
مگه نه؟
حرف های ما هنوز ناتمام... برا همه چی ممنون

786 شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 15:43 http://786fa.blogfa.com

با سلام

من نمیدونم علت اینکه دو تا 4 داریم این بوده که هر دوش مفهوما هم یه چیزه یا نه؟
ولی میدونم، کسی که یکی از این 4‌ها یا هردوشون رو بدونه و بتونه و خلاصه 4‌اش اوکی باشه،
سعد الدنیا و الاخره می‌شه!
دعا کنید از این دروس یو برای خودتان، مورد 4‌تان برای خودمان اوکی بشواد، انشاءالله!

با تشکر از کلاس نیمه خصوصی

نجوا سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:33

درسهای خوبی گرفتی...
فقط کاش مثل من فراموش کار نباشی...

نجوا سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:40

اوه اوه اوه...
دارم میبینم که چه قدر زمان زیادی ئه که اینجا درست و حسابی نیومدم و حاضری هم نزدم.
شما هم که شونصدسال به شونصد سال هستی...
به هرحال، دلمان تنگ شده بود و ببخش که خیلی وقت بود حضور نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد