دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

سندرم ویندوز عوض کنی

استاد سندرم ویندوز عوض کردن پیدا کرده.
قبلا ماهی یکبار می پرسید: به نظرت ویندوزم عوض کنم؟
حالا هر روز می پرسد: نظرت چیه یه دور کلا ویندوزم عوض کنم؟!
یه چند تایی هم لبتاب بلند کرده آورده خانه که ویندوزشان را عوض کند. به گمانم پولی هم بهشان داده باشد که اجازه بدهند ویندوزشان را عوض کند.
گفتم اگر کسی میخواهد ویندوزش را عوض کند بهترین موقع است تا سندرمش از بین نرفته.

نظرات 2 + ارسال نظر
تیله شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 23:59

نگار من که به مکتب نرفته اون بود/ با این استادش چی میشه؟؟(از وزن بگذر! خیلی وقته رفتم به سمت بی وزنی. البته میدونی که غزل شیره جان ماست!!!)
شما دو تا همین که هر از گاهی علایم حیات از وجود نازنین نشون بدید خلقی رو شاد میکنید.

نجوا سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:34

هنوزم این سندرم رو داره یا درمان کرده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد