دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

ح ح... رررر یـــــــم!

اگر دوست دارید خواب به چشمانتان نیاید و دمی پــلک برهم نزنید و از ترس زهره ترک بشوید، پیشنهاد میکنم حتما فیلم "حریم" کاری از سیدرضاخطیبی (بهترین فیلم ژانر وحشت ایرانی) را ببینید.

البته به شرطی که وقتی بعدش کتاب از توی قفسه می افتد پایین، بی جنبه بازی در نیاورید و جیغ بنفش بکشید. دهه. آدم که اینقدر ترسو نمی شود.


پیوست: چندوقت پیش یک فیلم ایرانی دیگر هم دیدم که باعث تعجب خودم شد! : گروگان، کاری از محمدرضا آهنج. نمی توانستی نصفه نیمه ولش کنی. اکشن ها هم طبیعی بود. در مقام یک فیلم پلیسی - اجتماعی به غیر از نقاط ضعفش فیلم خوبی بود!

نظرات 14 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 17:32 http://jenabsarhang.blogsky.com/

سلام
احتمالا این جملات رو خیلی شنیدی یا بهتره بگم دیدی ( وبلاگ خیلی قشنگی داری - زیبا مینویسی و... ) نمی دونم باید چی گفت اما من واقعا از سبک نوشتنت لذت بردم .
موفق باشی

سلام. سلامت باشین. چشماتون لذیذ میبینه!

پیرسوک دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:04 http://www.pirsouk.blogfa.com/

نه والا، ما دوست داریم تو این اوضاع بیریخت(!) یه فیلمی ببینیم حالمون خوب شه. شب خوابمون ببره.

نه نگران نباشید از فیلمای تو خیابون بدتر نیست. اینو که ببینید تازه میتونید بخوابید.

پیرسوک دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:06 http://www.pirsouk.blogfa.com/

ولی خداییش بعید میدونم از فیلم شب بیست و نهم وحشتناکتر هم فیلمی باشه. یادمه بچه بودم فیلمو دیدم تا مدتها میترسیدم شبا برم تو حیاط!

من موردی رو سراغ دارم که وقتی تو بچگی فیلم مدرسه موش ها رو دید تا مدت ها میترسید بره تو حیاط!!

پیرسوک دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:07 http://www.pirsouk.blogfa.com/

راستی سلام علیکم! و حال شما خوبه؟ و چه خبر احوال...

وعلیکمالسلامورحمهاللهوبرکاتهوخوبیمالحمدلللهوسلامتی.

پیرسوک دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:14 http://www.pirsouk.blogfa.com/

ده دفعه سریع بگویید "شغالی به شغل شلغم فروشی مشغول بود"...!

بعدش خدا حاجتم رو میده؟

سعید دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:52 http://jenabsarhang.blogsky.com/

سلام اول اینکه ممنون از اینکه به این سرعت جواب کامنتو دادی . صراحت لهجه شما هم مثل نوشته هاتون خاصه . الان دارم فیلم حریم رو دانلود میکنم .
قبل از اینکه سر زده بیام بلاگت تعریفشو شنیده بودم اما به فیلم ایرانی اونم تو ژانر وحشت زیاد اعتماد نداشتم . احتمالا انتخاب فیلمتون هم مثل
نوشته هاتون ارزش دیدن و وقت گذاشتن داره . بهر حال ممنون . راستی جسارتا من لینکتون کردم ببخشید بدون اجازه . امیدوارم راضی باشی .
موفق باشی

البته من مقصودم فقط قسمت ایجاد ترسش بود و الا در کل نقدهای زیادی وارد بود. نقص داستان فیلم و علامت سوال موندن خیلی از سئوال هایی که ایجاد شده بود و ...
بنابراین اگه دانلود کردین و ارزش دیدن نداشت میتوانید ناسزای خود را به صورت مکتوب به نشانی صندوق پستی ما ارسال کنید.

نجوا دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 14:19 http://najvaye-man.blogfa.com

خب نمیگید وسط امتحانا آدم دلش فیلم دیدن میخواد؟

خوبه دیگه. این فیلم میبینید بعد تا صبح خوابتون نمی بره بعد بیشتر درس میخونید. من واقعا صلاح شما رو میخوام که این پیشنهاد رو میدم. (شکلک دیو یاهو!)

تیله دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 18:46

تا اسم پستو دیدم یاد همه حریمایی که دیگه با حرام و حرم نسبتی ندارن افتادم...
به این میگن سیستم تولید پست خودکار.کلا هوشمند شدم دیگه!

بابا هوشمند.
بابا هوش مصنوعی.
بابا آکادمیک!
یاد نامحرم و محرم شدن و اینا نیفتادی احیانا؟!

نرگس خانوم گل چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 20:09

بابا منتقد
با فیلم باز...
بابا بیکار...

حسودیت میشه بابا ؟!

داش آکـُل پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 00:36 http://dashakol.blogsky.com/

ما که همچنان در هایبرنیت به سر می بریم! ولی خب...
باری! به راستی پیشنهاد می کنید که فیلم ایرانی ببینیم؟ میدانید هر دفعه که این حقیر مبادرت به تماشای فیلم ایرانی می کند چه می شود؟ خود را لعن می فرستد که توبه کرده بودم فیلم ایرانی نبینم ولی باز دیدم! لعنت بر من باد! حالا خب شما اینقدر از آن تعریف می نمایید, چشم فردا هنگام می رویم میگیریم, می بینیم! وای به حال تان:دی
رخصتنا انفاسکم...

ای بابا حال ما یه چیزی گفتیم. خام بودیم جوونی کردیم. شوما جدی نگیر داش! به قیمت جونمون نمی ارزه!

داش آکـُل پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 00:43

شنبه امتحان داریم. خب؟ یکشنبه. دوشنبه! چهارشنبه!
شنبه برنامه سازی پیشرفته تئوریک.
یکشنبه ریاضی و اینترنت.
دوشنبه برنامه سازی پیشرفته عملی (پای منقل)
و چهارشنبه اخلاق کاربردی (Applied ethic)
ببخشید بخش نظراتتان را کثیف آلود می کنیم ولی تف به این زندگی!
راستی از خاطرمان پرید بگوییم که شنبه تحویل پروژه ی گرافیک هم داریم

پی نوشت: حتمنه حتمنه حتما فیلم Sweeney Todd را ببینید! اگر نبینید نصف عمرتان دود خواهد شد! حالا شاید اغراق گویی کرده باشیم اما خب هرفیلمی ما را جذب نمی کند! بهرحال تیم برتون است و جانی دپ! اگرچه کشته مرده ی ژانر برتون نیستیم اما در این یکی مثل بقیه ی کارهایش ظریف و بی نقص (تقریبا) کار کرده. بازی جانی دپ و آلان ریکمن (پروفسور اسنیپ در هری پاتر) سطح فیلم را تا حد زیادی افزایش داده. ببینید دیگر ای بابا!

از اینکه میخواهید لطفتان را کامل کرده، فیلم پیشنهادیتان را به عنوان هدیه برایم بفرستید، واقعا ممنونم. خجالت زده فرمودید!!

داش آکـُل پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 00:46

آهان یادمان رفت بگوییم که در بخش برنامه سازی هم چون بز نمی فهمیم. همین.
همین که نه!
یعنی همین است که تشویش در دل ما زاده ست.
دیگر جدا رخصت:دی

برنامه سازی تئوچی چی فرمودید؟

فسقلی!! دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 19:22 http://silet63.blogfa.com

وااااای.
آره.من دیدمش!

فسقلی!! دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 19:24 http://silet63.blogfa.com

این پست تبلیغاتی بود؟؟؟!!!!

چقدر پورسانت میگیری؟؟؟
منم تبلیغشو میکنم.فیفتی فیفتی.قبوله مهندس جان؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد