دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

خدابیامرز

توجه: عکس کاملا جنبه تزئینی داشته و بی ربط به موضوع است.




من در یک مکان عمومی مخصوص نسوان! (1) :



A : آره خلاصه الان مدتیه دیگه دل و دماغی برام نمونده.

 (من از وسط بحث گوشم تیز شد)


B : جدی میگی؟


A : آره والا. دیگه دنیا برام بی رنگ شده. به جون خودم راس میگم. بی مفهوم شده.

(در این قسمت تیزتر شد که بفهمم جریان چیه)


A : شبا دیگه به چه عشقی برم خونه؟ خستگیم با چی در بره؟

(آخی بنده خدا لابد کسی رو از دست داده یا مریضی داره...)


B : آره منم دوسش داشتم.

(A چشمش به نگاه ترحم وار من می افتد)


A : آره والا نمیدونی از وقتی جومونگ تموم شده چقدر افسردگی گرفتم!!


من: پپخخخخخخ!!!


B: چی شد خانم چیزی شده؟


من: (سرفه) نه فکر کنم یه چیزی پرید تو گلوم!!



نتیجه: ؟!؟



پی نوشت:

در ادامه من افزودم که نگران نباشد آنقدر افسانه دارند که سر ما را گرم کنند و خانمی دیگر افزود که به زودی جومونگ 2 می آید، خودش را خیلی ناراحت نکند. خلاصه هرکس به طریقی تسلی میداد!



----------


1. اگرچه منظور گرمابه نیست ولی عموما در اجتماعاتی از این قبیل سنگ پا گم و گور می شود!

نظرات 15 + ارسال نظر
یـــــک سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 13:35

"آنقدر افسانه دارند که سر ما را گرم کنند"

++++++++




من که تا چند وقت پیش فکر می کردم "جومونگ" اسمه یه مکان هست!
یه بار هم داشتم جلوی رفیقم کلی جومونگ و آدمایی که جومونگ می بینن رو (به شوخی) مسخره می کردم! (فقط نمی دونم چرا یادم رفته بود که این رفیقم خودش عشق جومونگه!!! )

نرگس خانوم گل جمعه 17 مهر 1388 ساعت 10:02 http://nargesaneh.blogfa.com


سلام بروی ماه نشسته ات خانووووووووم
عکس این نی نیه خیلی ناز بود...
ایشالا که عکس نی نیه خودتون و همه جوونا...!!

دیگه چطوری؟
نمیگی ما دلمون تنگ میشه...؟

تابستونم که تمومید مارو دعوت نکردی خونت

نرگس خانوم جمعه 17 مهر 1388 ساعت 10:02

من فک کردم این خانومه شوهرش مرده...

تیله دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 09:54

برآمد آفتاب و...من (با هم)
بنده هیچ نظری ندارم ولی گفتم کلا عرض وجود کرده باشم. حیف که خوابگاهی نشدی تا بدونی چه حالی میده با بچه ها فیلم دیدن. من که کلا اهل فیلم اونم از نوع دلدادگان و قلوه گرفتگان و بیدلان و بی عرضگان نیستم ولی یک حالی میده وقتی کل جمعیت رفتن تو تلویزیون بری صندلیتو یه جایی که مشرف باشه به رفقا تنظیم کنی و اونا فیلمشونو ببینن و تو هم فیلمتو. تحلیلای بچه ها وااااقعا از خود فیلما باحال تره! به خصوص وقتایی که سربزنگاه تبادل دل و قلوست(اوج طنزش اینجاست)

رها دوشنبه 20 مهر 1388 ساعت 13:34 http://www.freed.blogfa.com

ای جااااااااااااان
عینکشو ببین
اون موهاشو نگا کن آخه :دی

یـــــک سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 20:43

الان کجایی آلوچه؟! خبری ازت نیست!
این لینک رو ببین (حتما ویدئو ش رو هم ببین!)

http://www.narenji.ir/content/view/1582/1/

فاطمه جون چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 13:26

کلی مسرورمون کردی

یـــــک چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 19:20

فک کنم تو هم از این جور چیزا دوست داشته باشی:

http://www.thinkgeek.com/gadgets/feature/desc/0/all


---پیرسوک--- چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 15:30

" برای اولین بار در ایران - توضیحات را بخوانید:

نکته های مهم:

1. این مجموعه جومونگ 3 اصلی است برخلاف بعضی از سایت های کلاهبردار دقت بفرمایید که پیش از این قرار بود این سریال 50 قسمت باشد که به 39 قسمت محدود شد.

2. تمامی قسمت ها زیر زیرنویس فارسی دارد و کیفیت تصاویر عالی می باشد.

3. مجموعه کامل یعنی 40 قسمت کامل این سریال (39 قسمت + یک قسمت پشت صحنه) در این مجموعه موجود است.
(اشک شوق)
تعداد : 11 دی وی دی
با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی
قابل پخش در کامپیوتر و تمام دستگاه های دی وی دی پلیر های خانگی

توضیحات محصول:
سریال جامیونگ ( جومونگ3 ) با قیمت مناسب و کیفیت عالی و زیرنویس فارسی همراه با کاور فروشگاه بر روی DVD های با کیفیت بالا و با دوام به همراه پشتیبانی کامل تقدیم به شما عزیزان علاقه مند به سریال های کره ای میشود

در خرید خود دقت کنید ما بهترین محصول با کیفیت عالی و پشتیبانی کامل تلفنی و اینترنتی را با قیمتی مناسب و استثنائی برای شما عزیزان فراهم نموده ایم

این محصول در بسته بندی شکیل و کیفیت عالی برای شما ارسال می شود و محصول در بین راه بیمه و گارانتی میشود." *



* این متن تماماً کپی از یک سایت و کاملاً واقعی بود.

---پیرسوک--- چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 15:35

دوستان خوش ذوق جهت تهیه این سریال برای من ایمیل بفرستید:
ایمیل: joomoongjoondoosetdarim@joomoong.ir

بهناز شنبه 2 آبان 1388 ساعت 14:45 http://peyghamiazaab.blogfa.com

بله سلام علیکم

من نمیدونم آخه شما چه دشمنی با این جومونگ بیجاره دارید!!!!

نکنید خانم مردم را از نون خوردن نندازید! خوب هر کسی به یه چیزی علاقه داره.مثلا من الان به جای اینکه به فکر امتحاناتم باشم و یا ازون مهمتر وبلاگم رو به روز کنم هر شب دنبال جومونگ میگردم که دانلود کنم! که اصلا و ابدا در اینترنت پیدا نمیشه! فقط کلافی به غلط تایپ کن ؛جو؛ ۲۰۰ سایت با عنوان جومونگ میاد بالا. به این میگن اشتغال زایی...

سجاد شنبه 2 آبان 1388 ساعت 15:32 http://delltang.persianblog.ir

ماشاالله هزار ماشاالله چه برو رویی دارن این خانم یا آقای مهندس!
چه ماشین حسابیم گرفته دستش!
اونجا که بودین سنگ پا گم نشد؟؟!۱

نرگس خانوم چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 22:50



مظهر لطف و عطای کبریا دارد رضا

جان به قربان رضا جود و سخا دارد رضا





آب سقاخانه را زائر تبرک می برد

بهتر و بالاتر از آب بقا دارد رضا





ناامید از هرکجا باشی ضریحش را بگیر

تا که معلومت شود این جا چه ها دارد رضا





مشکل دنیا و عقبی را رضا حل می کند

شیعه می داند که دست مرتضی دارد رضا




عیدتون خیلی خیلی مبارک
التماس دعا[گل]

رها شنبه 9 آبان 1388 ساعت 14:09

محض تبریک این خجسته ایام آمدیم
اما همچنان نیستید ..

خانم صورتی پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 21:51 http://mspinky.blogsky.com

:)) مادر جان!

دیگه شوت ترین حدس من این بود که گربه اش مرده باشه!!!

عالی بود!

اون پپخخخخخخخ رو دوست داشتم!!

قابلی نداشت. اصوات دیگه هم هست بدم خدمتتون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد