دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

48

خوب حالا مثلا اینکه بیایم از عسل و کوه و درخت و گلابی و جوجه ذغالی و خوانسار و گلپایگان و خمین و محلات بگویم، چه تاثیری در ارتقای ایدئولوژیک یک جامعه پسامدرن خواهد داشت؟ 

 

 

* پی نوشت: این هم اثرات اضافه کردن فیدهای جامعه شناسی به گوگل ریدر، با راهنمایی های استاد!

نظرات 11 + ارسال نظر
تیله پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 16:20

فایده ها:
۱. میفهمیم طرف نمرده
۲.استاد مخت رو اساسا لایروبی کرده.
۳. چه جای خوبی برای سفر رفتی

و البته بی ضرر هم نیست از جمله:
۱. کوفت نخوری!
۲.به منم بده!

تیله پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 16:24

ضمنا ۴۸ ساعته بودن سفر یا اینکه تو ۴۸ سالته یا اینکه با یه روند که فرم تصاعد هندسی داره میخوای عسل بخوری یا اینکه ۴۸ نمادی از تفاهم درخت و کوهه یا هرچی... هیچ ربطی به ما نداره.عسل و اون بقیه ش که نگفتی(منم به هیشکی نمیگم که گزه) یادت نره برام نگهداری

نه عیز دلم، بستهایی که عنوان ندارند شماره بست رو میزنم
حرف سوغاتی رو هم بیش نکش به ضرر خودت میشه.بکم کجا رفته بودی؟ بکم؟ بکم؟!

حمید جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 01:43 http://yahamid.blogfa.con

هیچی. تأثیری نداره. البته احتمالاً.

شما هم اکر با اندیشه های انحرافی - مخملی جامعه شناسان غرب اشنا بودید متوجه میشدید که تاثیرات بسزایی داره!

نرگس خانوم جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 13:52

هیچییییی
با زبون روزه گشنمون میشه

هدف ازدیاد ثواب در شماست!

تیله شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 12:20

آنرا که حساب پاک است از امثال تو چه باکست؟

سجاد شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 13:07 http://delltang.persianblog.ir

وا سلام آلوچه خوبی؟
اینم اسم واسه خودت گذاشتی دهن مردمو آب میندازی؟
مگه تو کامپیوترم از این چیزا درس میدن وا!
در مورد زغال بحث بسیاره!
گروهی میگن ذ یه سری میگن ز
مدرن لغتی اجنبی است و قرار دادن پیشوند فارسی برای آن نامبارک است!
نیک بدان مانست که مارا بر سرسره تاب بدهند.
چه خوش باشد که شما این را پیشرفته یا پسا کنونی قید میفرمایندید!

وا سلام ممنون خوبم
کروهی هم میکن ضغال سحیح تره
بسامدرن از تلفن همراه که بهتره!

فرشته دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 11:21

شاید در جامعه « بسا» مدرن تاثیر داشته باشه خب!

بسامدرن: => بسیارعالی. دقیقا همینه!

رها سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 11:10

حالا اگه تاثیری در ارتقای ایدئولوژیک یک جامعه پسامدرن نداشته باشه در خویشتن داری ما در این لحظات گشنگی و تشنگی که داره

روزی یه بار این جمله رو بخونید بعد از جهل روز خویشتنداری، اثار عجیبی در شما ظاهر میشه.
این توصیه رو جدی بکیرید و به دوستانتون هم سفارش کنید!

فسقلی!! چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 07:43 http://silent63.blogfa.com

ممنون عزیزم.من روزه ام

سلامت باشین منم اتفاقا روزه ام.

آرش جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 07:26 http://www.parsean.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با عنوان مرکز کسب درآمد مرکز کسب درآمد اینترنتی ایرانیان لینک کن بعد بهم خبر بده تالینکت کنم منتظرتم
موفق باشی

lm جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 08:20 http://shemirangold.blogsky.comll

,,حضرت باباجی در هند متولد شده و به اذن خداوند تا امرز راه مستقیم را( تسلیم در برابر خدای حقیقی را) به جویندکان تعلیم می دهد. ما به حکم وظیفه بخشهایی از هشدارهای او را منتشر می کنیم,,
.<<........چرا من چنین می گویم؟چون واپسین روزها است. پس از چهاردهمیند >>دالایلاما <<وجود نخواهد داشت دالایلامای دیگری.....{ بارها سوال کرده اند از من} چه موقع تبت آزاد خواهد شد ؟او آخرین دالایلاما خواهد بود بعد از او من بر نخواهم گزید دالایلای دیگری چون همه جهان به دو بخش (به دو گروه بزرگ از نظر ایدئولوژی) تقسیم خواهد شد .( خدا پرست و کافر)....... چون صاحب درو (صاخب جمع آوری نتایج اعمال جهانیان در زمین) هست منتظر آمدن به این جهان .....صاحب جهان خیلی زود می آید......من(باباجی)به یگانگی عشق خداایمان دارم.چه کسی است خالق این کائنات؟من مزین شده ام به رنگ خداوند. من ایمان دارم به همه رسولان .من خدا را ندیده ام اما دیده ام درخشش روح الامین را.درخشش رافائیل و درخشش میکائیل و پیغمبر را. خداوند سخن می گوید با من با صدای بسیار زیبا و شما نمی توانید آنرا تصور کنید و آن نیست مانند صدای ملائکه؛ آن صدایی بسیار لطیف است.. وجود دارد سه چیز مهم؛ خدای حی هست خدا(ی حقیقی).هر پیامبر راستینی میشناسد عیسی را .هر محبوب خدا میشناسد محمد را.این بسیار مهم است. ....در این دوران جنگی رخ خواهد داد میان مسیحیان و مسلمانان.جنگ جهانی سوم.من ماموریت دارم بیان کنم حقیقت را........ دوستداران کلام باباجی برای مطالعه کامل این نوشته می توانند به وبلاک www.shemirangold.blogsky.com مراجعه کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد