دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

دل گیجه

مروری بر جهالت های یک مهندس تازه به دوران رسیده

Android

اندروئید را یادتان هست؟ همان که پارسال همین موقع‌ها پرده برداری شد. پلت فرم جی فون. که ایده اصلی‌اش مال اندی روبین بود. که بعد گوگل شرکتش را خرید. که بعد اندی! مدیر پروژه این نرم افزار شد. اندی؟ واو!* این بشر انتهای* این کارهاست! سالهاست روی روبات‌ها و تکنولوژی‌های موبایل و سیستم‌های هوشمند کار می‌کند. از آن آدم های باحالی که با خلاقیت‌هایش زندگی می‌کند. زنگ خانه‌شان را که بزنی اگر شناخته شده باشی، قفل در خود به خود باز می‌شود. در غیر این صورت یک چکش از یک محفظه بیرون می‌آید و به در می‌زند. البته اگر من جای او بودم کاری می‌کردم برای افراد خاص مستقیما در فرق سر فرود بیاید. مثلا برای همانی که مصاحبت با سنگ فبر بهتر از اوست. دریغ از ذره ای انعطاف در وجود این بشر. بدون این که پلک بزند مستقیم توی چشم هایت نگاه می‌کند و بعد در دمای صفر کلوین می‌گوید نه! مدت‌هاست در اکوسیستم تعریف شده‌ی من از دسته «آدم‌ها» خارج شده و به دسته «دیوارها» اضافه شده. فاجعه وقتی اوج می‌گیرد که کارت بیفتد دست این آدم. آدم نه ببخشید ...     


یادتان آمد اندروئید ؟ هیچی. اوپن سورس شده. 

 


• واو = wow
• انتها = end 


اضافات:
اندروئید بر اساس لینوکس و جاوا ساخته شده و قابلیت‌های فوق العاده‌ای دارد. مهم ترین مزیت اوپن سورس شدنش هم این است که تمامی تولید کنندگان گوشی می‌توانند آنرا به صورت رایگان (فیری سابق) و  دلخواه (کاستومایز سابق) در محصولشان استفاده کنند. اگرچه در میان اپراتورها دو اپراتور اصلی تلفن همراه در آمریکا AT&T و ورایزن و درمیان تولید کنندگان گوشی شرکت بزرگی هم چون نوکیا از جی فون حمایت نمی کنند، اما اگر اوضاع به همین منوال پیش برود این طور که پیش بینی می‌شود به زودی گوگل تحولی اساسی در صنعت موبایل ایجاد خواهد کرد. 

این هم عکس تمام قد جی فون!

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 14:02

آخه دیوار چطوری میخواد بیاد زنگ در خونه ی تو رو بزنه و لذت چکش خوری بر فرقش رو تجربه کنه؟؟!


بزنم له و اورده اش کنم؟

حمید سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 15:38 http://yahamid.blogfa.com

فکر می‌کنم علت پلک نزدن این افراد نوعی بیماریه بنام پررویی و نادانی محض براثر خود کم بینی و حقارت. دیروز برخورد داشتم با چندتا از اینها. اینه که به شدت تأیید می‌کنم فرمایشتون رو.

حمید سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 15:41 http://yahamid.blogfa.com

"اکوسیستم" همون سیستم‌های اکومانند روی بعضی اتومبیل‌ها است؟ از اینهایی که گوب گوب میکنه؟

نرگس چهارشنبه 8 آبان 1387 ساعت 09:40

سلااامممم

بابا مگه بخیلی؟؟
بذار ما با این شکلکا حال کنیم

فسقلی پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 11:00 http://silent63.blogfa.com

منظور از سنگ فبر!! در خط هشتم همان سنگ قبر است دیگر؟!!


احتمالاً این موجود زمانی به تدریس سی، سی پِلاس پِلاس و کانکَرِنت پِرُگرَمینگ اشتغال نداشتند؟؟

۷۸۶ دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 11:26 http://786fa.blogfa.com

ما کما این‌که قبلاً تشکرمند بوده بوده هسته بوده‌ایم ، باز هم از مسئولین محترم ام‌جی‌بلا‌گ‌اسکای تشکر می‌کنیم که ما را در اینور جهان سوم از احوالات اندی‌رویید‌فون‌جی که آنور جهان اول زندگی می‌کند مطلع می‌کنید، مدت زیادی بود از نامبرده خبری نداشتیم که خبردار شدیم، باقی بقایتان جان‌آن دیواره پلک نزن در یک سانحه چکش‌خوری فدایتان.

پایان

در ضمن اگر این نامه دیر بدستتان رسید نگران نباشید، چند وقتی است جاده مواصلاتی ده ما گل‌آلود شده و نامه‌ها مثل خودمان در گوگل می‌مانند!

درضمن اگر هر اتفاقی هم بیفتد تا اینجا ایران است ما دست از میکروسافت و وورد و نوکیا بر نمیداریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد